Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Φερνάντο Αλόνσο: Πιστεύω ότι αυτή η χρονιά θα είναι ακόμα καλύτερη.

Να επιστρέψει στους τίτλους ύστερα από ένα διάλειμμα ετών θα προσπαθήσει φέτος ο Φερνάντο Αλόνσο.
Ο Ισπανός πιλότος πάλεψε σκληρά πέρσι αλλά στο νήμα ηττήθηκε στην κούρσα του τίτλου από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος πανηγύρισε το τρίτο συνεχόμενο "στέμμα".
Ο οδηγός της Ferrari, ωστόσο, θα προσπαθήσει φέτος να πάρει την προσωπική του εκδίκηση από τον Γερμανό και να τον "εκθρονίσει", χαρίζοντας στην ιταλική εταιρεία και τον τίτλο στους κατασκευαστές.

"Η περασμένη χρονιά ήταν η καλύτερη στην καριέρα μου και είμαι πολύ χαρούμενος για την απόδοση μου, ωστόσο πιστεύω ότι αυτή η χρονιά θα είναι ακόμα καλύτερη. Έχουμε καλύτερους βαθμούς εκκίνησης και εγώ έχω μάθει από κάποια λάθη μου, που έκανα την περασμένη χρονιά.
Η εμπιστοσύνη, η αυτοπεποίθηση και τα κίνητρα είναι μεγαλύτερα από άλλη χρονιά και έτσι δεν υπάρχει λόγος να μην έχουμε βλέψεις για το πόντιουμ στο πρώτο Grand Prix.
 
Μεγάλος αντίπαλος του Αλόνσο ο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Έχω προετοιμαστεί καλύτερα και γενικότερα νιώθω καλύτερα από ότι την περσινή σεζόν. Ελπίζω και το μονοθέσιο να είναι αυτό που χρειάζομαι. Τα πρώτα δείγματα είναι θετικά. Θέλω να κερδίζω", ανέφερε ο Αλόνσο.

Στη συνέχεια ο έμπειρος πιλότος στάθηκε και στην πίεση που του ασκείται, κάτι που δεν δείχνει να τον επηρεάζει ιδιαίτερα.
"Δεν νιώθω ιδιαίτερη πίεση. Πάντα έπρεπε να κερδίζω. Μετά το πρώτο μου πρωτάθλημα ήθελα να πάρω έναν ακόμη τίτλο, είχα το ίδιο κίνητρο σε όλες τις ομάδες μου και φυσικά στη Ferrari πάντα υπάρχει πίεση για τη νίκη. Αισθάνομαι τυχερός που ανήκω σε αυτή την ομάδα και διεκδικώ τον τίτλο.
Πρόκειται για την καλύτερη ομάδα στον κόσμο. Όλοι περιμένουν από αυτή την ομάδα να κερδίζει. Όταν είσαι δεύτερος φαίνεται σαν να έχουν πάει όλα λάθος και η χρονιά είναι κακή. Ελπίζω φέτος να τα καταφέρουμε", κατέληξε.