Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Μεσούτ Οζίλ: Ο Βενγκέρ μου είπε αμέσως τα σχέδιά του για εμένα.

Ο Μεσούτ Οζίλ νιώθει πανευτυχής που επέλεξε την Άρσεναλ για να συνεχίσει την καριέρα του.

O Γερμανός επιθετικός μίλησε στην εφημερίδα "Welt", υποστηρίζοντας ότι η κουβέντα που είχε με τον Αρσέν Βενγκέρ ήταν καθοριστική για την απόφαση του.
Παράλληλα δεν έκρυψε τη δυσαρέσκεια του για τον τρόπο με τον οποίο του φέρονταν στη Ρεάλ Μαδρίτης, με τους "μερένχες" να προσφέρονται στο 2.10 για να κατακτήσουν τον τίτλο της Primera Division.

"Την περασμένη Δευτέρα μίλησα στο τηλέφωνο με τον Αρσέν Βενγκέρ. Αμέσως κάτι μου έκανε... κλικ! Συνειδητοποίησα πως μου πρόσφερε όλα όσα μου έλειπαν στη Ρεάλ Μαδρίτης.


Ειλικρίνεια, εμπιστοσύνη και σεβασμό. Ο Βενγκέρ μου είπε αμέσως τα σχέδιά του για εμένα, πώς σκέφτεται να με χρησιμοποιήσει και σε ποια θέση.
Δεν μπορώ να κάνω κάτι για το ποσό της μεταγραφής. Θα ερχόμουν και χωρίς χρήματα", δήλωσε ο Οζίλ.

Θα καταφέρει η Άρσεναλ να κάνει την έκπληξη στο φετινό Champions League;