Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Μαρκ Βέμπερ: Ο χρόνος μου έχει τελειώσει.

Έτοιμος για τον τελευταίο αγώνα της καριέρας του στη Φόρμουλα 1 εμφανίζεται ο Μαρκ Βέμπερ.

Αυλαία στην πολύχρονη καριέρα του βάζει ο Αυστραλός πιλότος, καθώς το Grand Prix της Βραζιλίας θα σημάνει και το τέλος μίας δωδεκάχρονης πορείας στο κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου.
"Νιώθω έτοιμος για τη Βραζιλία και κοιτάζω μπροστά για το επόμενο κεφάλαιο της καριέρας μου στο μέλλον. Θα υπήρχε κάτι λάθος αν ήμουν απογοητευμένος που τελειώνω την πορεία μου, επειδή υπάρχουν λόγοι που έχω πάρει την απόφαση αυτή.


Η 'φωτιά' δεν είναι η ίδια όπως στο παρελθόν και είναι κάτι που πρέπει να αποδεχτώ. Έτσι η συγκυρία είναι κατάλληλη για εμένα να ολοκληρώσω με μία καλή εμφάνιση στη Βραζιλία. Είναι κάτι που πιστεύω ότι μπορώ να καταφέρω".

"Είμαι χαρούμενος που ακόμα οδηγώ καλά, αλλά ο χρόνος μου έχει τελειώσει. Το απόλαυσα και πέτυχα αρκετά πράγματα. Ας αφήσουμε τα νέα παιδιά να κάνουν καινούρια πράγματα στο μέλλον", ανέφερε χαρακτηριστικά ο οδηγός της Red Bull.

Ο Βέμπερ είχε ανακοινώσει από την αρχή της σεζόν ότι αυτή θα είναι η τελευταία του χρονιά μέσα σε ένα μονοθέσιο και παρά τις όποιες προσπάθειες της εταιρείας του δεν άλλαξε γνώμη, επιμένοντας στη "συνταξιοδότησή" του.